Logo Logo
Psychologie reklamy. 4., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová e-kniha
Psychologie reklamy. 4., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová e-kniha
Krátky popis Designový produkt Psychologie reklamy. 4., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová e-kniha od výrobce GRADA Publishing u nás najdete zlevněný od 390 Kč
Obvyklá cena
  • 390
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
Hodnocení
Další vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti
Žánr naučná
Autor Jitka Vysekalová
Rok vydání 2012
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 328
Vydavatel GRADA Publishing
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii E-booky