Logo Logo
Public relations a zpravodajství. Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii - Jan Tomandl e-kniha
Public relations a zpravodajství. Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii - Jan Tomandl e-kniha
Krátky popis Exkluzívní produkt Public relations a zpravodajství. Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii - Jan Tomandl e-kniha od výrobce VERBUM Publishing u nás najdete po slevě od 69 Kč
Obvyklá cena
  • 69
Výrobce/Značka
VERBUM Publishing
Hodnocení
(Celkem 24 hodnocení )
Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii)
Žánr naučná
Autor Jan Tomandl
Rok vydání 2013
Jazyk české
Nakladatelství VERBUM Publishing
Počet stran 153
Vydavatel VERBUM Publishing
Další produkty od výrobce VERBUM Publishing
Další produkty v kategorii E-booky