Logo Logo
Hráč versus příšery. K čemu slouží monstra v počítačových hrách - Jaroslav Švelch e-kniha
Hráč versus příšery. K čemu slouží monstra v počítačových hrách - Jaroslav Švelch e-kniha
Krátky popis Exkluzívní produkt Hráč versus příšery. K čemu slouží monstra v počítačových hrách - Jaroslav Švelch e-kniha od výrobce Akropolis u nás najdete výhodně od 199 Kč.
Obvyklá cena
  • 199
Výrobce/Značka
Akropolis
EAN 9788074704932
Hodnocení
(Celkem 20 hodnocení )
Na příkladech monster všemožných typů zkoumá Jaroslav Švelch umění designu příšer a vliv, který na něj měla mytologie. Proč je ale postava příšery ve hrách tak důležitá a jak počítačové hry formovaly koncepty monstrozity v naší kultuře?.
Autor Jaroslav Švelch
Překlad Daniel Dolenský
Nakladatelství Akropolis
Jazyk česky
Žánr Naucná
Počet stran 192
Rok vydání 2024
Vydavatel Akropolis
Varianty produktu
Další produkty od výrobce Akropolis
Další produkty v kategorii E-booky