Logo Logo
Marketingová komunikace a public relations. Výklad pojmů a teorie oboru
Marketingová komunikace a public relations. Výklad pojmů a teorie oboru
Krátky popis Diskontní produkt Marketingová komunikace a public relations. Výklad pojmů a teorie oboru od výrobce Karolinum u nás najdete zlevněný od 144 Kč
Obvyklá cena
  • 144
Výrobce/Značka
Karolinum
EAN 9788024630755
Hodnocení
(Celkem 22 hodnocení )
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání, a obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel
Žánr naučná
Vazba brožovaná
Rok vydání 2015
Jazyk české
Nakladatelství Karolinum
Počet stran 120
Editor Jan Halada
Vydavatel Karolinum
Další produkty od výrobce Karolinum
Další produkty v kategorii Knihy