Logo Logo
POP - In-store komunikace v praxi. Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová e-kniha
POP - In-store komunikace v praxi. Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová e-kniha
Krátky popis Exkluzívní produkt POP - In-store komunikace v praxi. Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová e-kniha od výrobce GRADA Publishing u nás najdete téměř zadarmo od 253 Kč
Obvyklá cena
  • 253
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
Hodnocení
(Celkem 21 hodnocení )
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru
Žánr naučná
Autor Daniela Krofiánová
Rok vydání 2009
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 224
Vydavatel GRADA Publishing
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii E-booky