Logo Logo
Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání - Jozef Ftorek e-kniha
Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání - Jozef Ftorek e-kniha
Krátky popis Neodolatelný produkt Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání - Jozef Ftorek e-kniha od výrobce GRADA Publishing u nás najdete ve slevě od 202 Kč.
Obvyklá cena
  • 202
  • 253 Kč
  • 20 %
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
Hodnocení
(Celkem 25 hodnocení )
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům.
Žánr Psychologie pro každého
Autor Jozef Ftorek
Rok vydání 2012
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 224
Vydavatel GRADA Publishing
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii E-booky