Logo Logo
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák od výrobce VeRBuM u nás najdete zlevněný od 319 Kč
Obvyklá cena
  • 319
  • 359 Kč
  • 11 %
Výrobce/Značka
VeRBuM
EAN 9788087500941
Hodnocení
(Celkem 20 hodnocení )
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás
Žánr Ekonomická literatura
Vazba vázaná
Autor Pavel Horňák
Rok vydání 2018
Jazyk slovenské
Nakladatelství VeRBuM
Počet stran 400
Vydavatel VeRBuM
Další produkty od výrobce VeRBuM
Další produkty v kategorii Knihy