Logo Logo
Strategický marketing. Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček e-kniha
Strategický marketing. Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček e-kniha
Krátky popis Exkluzívní produkt Strategický marketing. Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček e-kniha od výrobce GRADA Publishing u nás najdete zlevněný od 509 Kč.
Obvyklá cena
  • 509
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
Hodnocení
(Celkem 21 hodnocení )
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami.
Autor Petr Janeček
Nakladatelství Grada
Jazyk česky
Žánr Odborná
Počet stran 432
Rok vydání 2023
Vydavatel GRADA Publishing
Varianty produktu
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii E-booky