Logo Logo
Strategický marketing. Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Strategický marketing. Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Krátky popis Exkluzívní produkt Strategický marketing. Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček od výrobce GRADA Publishing u nás najdete téměř zadarmo od 539 Kč.
Obvyklá cena
  • 539
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
EAN 9788027137220
Hodnocení
(Celkem 20 hodnocení )
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami.
Autor Petr Janeček
Nakladatelství Grada
Jazyk česky
Žánr Odborná
Počet stran 432
Rok vydání 2023
Vazba brožovaná
Vydavatel GRADA Publishing
Varianty produktu
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii Odborná